Assassins Creed کشیش قاتل

هر چیزی درمورد بازی Assassins Creed ( کشیش قاتل ) در سایت ما

Assassins Creed کشیش قاتل

هر چیزی درمورد بازی Assassins Creed ( کشیش قاتل ) در سایت ما

Assassins Creed کشیش قاتل

این سایت ما در مورد بازی کشیش قاتل Assassins Creed طراحی شده تا شما عزیزان استفاده کامل را ببرید

دانلود بازی Assassins Creed Chronicles India برای pc

جمعه, ۲۵ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۴۳ ب.ظ

بازی Assassins Creed Chronicles India در سبک اکشن , ماجراجویی می باشد که توسط استودیوی Climax Studios ساخته شده و استودیوی Ubisoft Entertainment این بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . Chronicles سری جدید در بازی های فرقه قاتلین به شمار می رود . این مجموعه شامل سه بازی می باشد هرکدام از نسخه ها دارای داستان و شخصیت های مخصوص به خود بوده در سال قبل ما شاهد نسخه China بودیم و امسال نسخه India از این مجموعه منتشر شده است .

خلاصه داستان : بازی Assassins Creed Chronicles India در سال 1841 در کشور هند در جریان است و شما کنترل فردی به نام Arbaaz Mir را در دست دارید . هنگامی که امپراتوری Sikh در جنگ با کمپانی شرق هند بود . هنگامی که رئیس تمپلارها با آیتم های مرموزی که متعلق به فرقه قاتلل ها است از راه می رسد Mir باید هدف او از امدن به اینجا را کشف کرده , آیتم مورد نظر را دزدیده و از دوست و همسر خود دفاع کند . برخی از سلاح های بازی نام آشنا بوده و همان شمشیر Mughal می باشد همچنین آیتم های جدیدی نیز به بازی اضافه شده که لذت آن را چند برابر می کند . گیم پلی بازی Assassins Creed Chronicles India به صورت 2.5 بعدی می باشد از ویژگی های بازی می توان به وجود سلاح هایی همانند shoe blade , rope darts برای پرتاب کردن اشاره کرد . بازیکنان می توانند از تاکتیک های مخفی کاری نظیر پنهان شدن پشت دشمنان در سایه و بالا رفتن از مناطق مختلف اشاره کرد .

مشخصات بازی :

نام بازی : Assassins Creed Chronicles India

نام بازی (فارسی) : فرقه قاتلین تاریخ هند

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Climax Studios

منتشر کننده : Ubisoft Entertainment

سبک بازی : اکشن , ماجراجویی

حجم فایل : 3.2 گیگابایت

نوع فایل : ISO

لینک های دانلود
رمز فایل : www.download.ir
  • Mr.Shakib

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">