Assassins Creed کشیش قاتل

هر چیزی درمورد بازی Assassins Creed ( کشیش قاتل ) در سایت ما

Assassins Creed کشیش قاتل

هر چیزی درمورد بازی Assassins Creed ( کشیش قاتل ) در سایت ما

Assassins Creed کشیش قاتل

این سایت ما در مورد بازی کشیش قاتل Assassins Creed طراحی شده تا شما عزیزان استفاده کامل را ببرید

راهنمای بازی Assassin’s Creed IV

دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۰۷ ب.ظ



راهنمای قدم به قدم بازی Assassin’s Creed IV

همانطور که میدانید بازی Assassin’s Creed IV به تازگی منتشر شده است. در این پست سعی میکنیم تا اگر گیمرهای عزیز در مراحل این بازی به مشکلی برخورد کردند رفع کنیم. developer: Ubisoft Studios publisher: Ubisoft platform: PC, XBOX360, PS3, WiiU, XONE, PS4 rated: PEGI: Age 18+ / ESRB: Mature اکران پرشور قسمت های مختلف مجموعه فیلم های دزدان دریایی کارائیب در سرتاسر جهان، ...

همانطور که میدانید بازی Assassin’s Creed IV به تازگی منتشر شده است. در این پست سعی میکنیم تا اگر گیمرهای عزیز در مراحل این بازی به مشکلی برخورد کردند رفع کنیم.

Assassin's Creed IV: Black Flag

  • developer: Ubisoft Studios

  • publisher: Ubisoft

  • platform: PC, XBOX360, PS3, WiiU, XONE, PS4

  • rated: PEGI: Age 18+ / ESRB: Mature

اکران پرشور قسمت های مختلف مجموعه فیلم های دزدان دریایی کارائیب در سرتاسر جهان، نقطه عطفی در تاریخ آن ها بود که پس از مدت ها فراموشی، باعث رونق این سوژه در سایر شاخه های سرگرمی شد. طبیعتاً استقبال مردم از این شخصیت های ماجراجو می توانست به سوژه مناسبی برای یک سری از مطرح ترین اثرات هنر هشتم، من جمله سری بازی های Assassin’s Creed مبدل شود که اتفاقاً نخستین کلیدهای آن از نسخه قبلی این مجموعه خورده شده بود. به جرأت می توان گفت که قسمت های کشتیرانی و ماجراجویانه دریایی در AC III نه تنها مهیج ترین لحظات بازی را شامل می شدند، بلکه تجربه ای کامل و مجزا بودند که حتی ساعت ها پس از اتمام بازی هم هیجان خود را از دست نمی دادند.

به این ترتیب، کاملاً قابل پیش بینی بود که Ubisoft برای نسخه های بعدی، مانور بیشتری بر این بخش از بازی داده یا حتی یکی از نسخه های اصلی و شماره دار این مجموعه را به آن اختصاص دهد. در چنین شرایطی بود که طبق سنت عرضه سالیانه، آن ها نسخه چهارم از سری بازی های AC را معرفی و پس از مدتی راهی بازار نمودند. این قسمت، به همراه یک سری ویژگی های خاص عرضه شده که در نوع خود یک اقدام جدید از سوی Ubisoft محسوب می شود. این برای نخستین بار است که یکی از نسخه های اصلی AC با موضوع منتشر می شود. Black Flag به خوبی نشانمی دهد که با نگارش دزدان دریایی طرف هستید و این نکته در بازی چقدر اهمیت دارد. همچنین AC IV قرار است برای نسل بعدی نیز منتشر شود.

ترجمه شده توسط گوگلنقد و بررسی بازینمره یوروگیمر ۸۹

لیست تمامی مراحل بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag:

 

Table of Contents
  • Mr.Shakib

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">